پرسش های متداول

  • آیا امکان پرداخت بعد از تحویل کالا وجود دارد؟

    در خرید اینترنتی، فقط با پرداخت مبلغ کالا به‌صورت آنلاین می‌توانید سفارشتان را نهایی کنید.

  • آیا می‌توانم محصول موردنظرم را که در وبسایت موجود نیست، سفارش بدهم؟

    انتخاب و سفارش فقط برای محصولات موجود در سایت فعال و امکان‌پذیر است.

  • بعد از ثبت سفارش با کدام شماره تماس بگیرم تا کالا سریع‌تر به دستم برسد؟

    امکان تغییر در زمان‌بندی ارسال و تحویل کالا وجود ندارد و اولویت با متقاضیانی‌ست که زودتر ثبت سفارش کرده‌اند.

  • چه‌طور می‌توانم از قیمت محصولات دیگر، باخبر شوم؟

    امکان دریافت لیست کلیه‌ی محصولات یا محصول خاصی که روی وب‌سایت موجود نیست وجود ندارد اما شما می‌توانید محصولات قابل فروش را با قیمت مصوب، در سایت مشاهده و برررسی کنید.

  • زمان دقیق تحویل محصول چه‌طور به من اعلام می‌شود؟

    زمان بررسی، آماده‌سازی و توزیع سفارش به‌طور متوسط سه تا هفت روز کاری‌ست. برای تعیین زمان دقیق تحویل کالا، همکاران ما با شماره‌ی ثبت شده در پروفایلتان، تماس خواهند گرفت.

  • آیا مسئولیت نصب هم به‌عهده‌ی شخصی‌ست که کالا را تحویل می‌دهد؟

    خیر! شما می‌توانید برای نصب کالا با شماره‌ی 3132-051 تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن، به درخواستتان رسیدگی شود.

  • چه‌طور مطمئن باشم که کالا حتما به دستم می‌رسد؟

    نماد اعتماد الکترونیکی درج شده روی وب‌سایت، نشان‌دهنده‌ی مجوز فعالیت رسمی وب‌سایت زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

  • محصول موردنظرم را در سایت بررسی کردم اما قیمت محصول در بازار متفاوت است که فروشنده علت را تفاوت گارانتی مطرح کرده، آیا این دلیل درست است؟

    قیمت اعلام شده در وب‌سایت بر اساس قیمت مصوب تعیین شده بدون احتساب هزینه حمل و نقل می باشد در شهرستان ها به دلیل هزینه حمل و نقل قیمت مقداری متفاوت می باشد. گارانتی محصولات نیز تحت ضمانت شرکت الکترو پشتیبان است. در صورت تفاوت فاحش با قیمت اعلام شده توسط نمایندگی، با شماره‌ی 5153-051 تماس حاصل فرمایید.

  • علت احتمالی اینکه سیستم نمایشگر ERROR CONECTION را نمایش می دهد؟

    ارتباط بین نمایشگر و پردازشگر قطع شده است، اما دستگاه به کار عادی خود ادامه خواهد داد- برای برقراری مجدد ارتباط با سرویس های مجاز تماس بگیرید.

  • علت احتمالی اینکه سیستم نمایشگر یخچال فریزر ERROR SISTEM نمایش می دهد؟

    درب نیمه باز است- درب فریزر زیاد باز و بسته شده است- حجم مواد غذایی داخل فریزر بیش از حدظرفیت است- درجه انتخابی ترموستات باید افزلیش یابد- کندانسور کثیف است- فن کندانسور کار نمی کند- فن داخل کار نمی کند.

  • علت احتمالی اینکه آب سردکن یخچال فریزر چکه می کند؟

    واشرجات آبسردکن دارای رسوب شده است- پیچ زیر منبع را باز کرده و واشرجات آنرا بشویید- در داخل منبع آبسردکن از مایعات چسبنده مانند نوشابه و شربت استفاده شده است- منبع و واشرجات را شستشو دهید.

  • علت احتمالی اینکه از آب سرد کن یخچال فریزر آب نمی آید؟

    منبع آبسردکن در جای خود قرار نگرفته است، مجدد در جای خود قرار دهید-منبع آبسردکن آب ندارد.

  • علت احتمالی هنگ کردن سیستم دیجیتالی یخچال فریزر؟

    نوسانات برق شما زیاد است- به مدت 20 دقیقه دوشاخه دستگاه را از پریز برق خارج نمایید- در صورت مشاهده مجدد استفاده از ترانس اتوماتیک الزامی است.

  • علت احتمالی برق دار شدن بدنه دستگاه؟

    سیستم برق شما متعارف نمی باشد و نول شما برق دار است- پریز برق شما سیستم ارت ندارد- سیم ارت مناسب به بدنه دستگاه نصب نمایید- دوشاخه برق را بالعکس به پریز وصل نمایید.

  • علت احتمالی اینکه دیواره روبه رو در یخچال تک زیاد برفک می زند؟

    درجه ولوم دما برای مکان مورد استفاده زیاد است- مواد و وسایل را به دیواره پشت میچسبانید- مواد غذایی گرم در طبقه بالا(زیر ترموستات) قرار گرفته است- فن داخل یخچال کار نمی کند- درب دستگاه بیش از زمان مجاز باز مانده است- دمای محیط استقرار دستگاه از محدوده مجاز گرم تر است.

  • علت احتمالی وقتی زیر جا میوه ای در یخچال تک آبریزی مشاهده می شود؟

    مواد غذایی در لوله آبریز قرار گرفته و مسیر آنرا مسدود نموده است- محل ورود لوله آبریز(سوراخ بالای جامیوۀ روی کابین) را تمیز نمایید- مواد و وسایل را به دیواره پشت میچسبانید.

فرم ارسال سوال

گروه سوال :

نام و نام خانوادگی:

پست الکترونیک:

سوال :

لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر زیر وارد کنید:

Captcha
لطفا منتظر بمانید ...